suplimen Minda Untuk Anak Anda

Ya punca utama anak kita kelihatan lesu dan tak bermaya nak suruh buat latihanan pun, banyak sangat alasan. Punca utama cikgu ingatkan adalah makanan. Ramai murid-murid rajin sangat membeli jajan yang tidak bagus untuk sistem badan. Adakan anda pun sering makan makan segera/junk Food???

adakah anak anda mengalami

stressed out kid books.jpg.838x0_q67_crop-smart

lambat dalam pelajaran

a juga dipanggil sebagai sindrom ‘lambat membaca’ di kalangan … boleh menyebabkan kanak-kanak ketinggalan dalam pembelajaran.

malas ulang kaji pelajaran

 Jika balik dari sekolah, makan kemudian terus bermain dalam tempoh waktu yang lama, akan membuat anak sudah letih untuk belajar. Jika setiap hari seperti itu, ia akan jadi tabiat.

Cepat ubah tabiat itu, takut ia sukar dibetulkan lagi.

frustrated-child-small1

mudah lupa

Ibu bapa kat luar sana mesti rasa macam ralat kan kalau anak-anak mereka cepat lupa. Susah nak ingat fakta, nak ingat nombor, nak ingat huruf dan macam-macam lagi la. Kalau anda nak tahu, suasana pembelajaran mereka di rumah dan di sekolah menjadi faktor utama dalam menentukan daya ingatan anak-anak ni.

kids-and-stress-460x280

Degil dan mudah melawan cakap ibu bapa?

Seringkali kita bertanya kepada diri, “Kenapa apa yang anak aku baca ni susah nak … Dengan cara begini lebih mudah untuk kita memahami dan menghafal isi-isi …

Susah bangun pagi ?

Makan malam yang lewat dan berat sebelum waktu tidur boleh menggangu tidur dan membuatkan anak lebih susah untuk bangun di pagi hari.

5074150006_264620dcfb1

Tidak fokus dalam kelas?

Anda mesti nak anak-anak beri tumpuan dengan baik dalam kelas. Kalau anak-anak tak dapat fokus, rasa rugi sangat dan buat penat saja …

Makanan yang menarik minat anak!!

Sedapppnyeee JUNK FOOD!!

Dengar saja makan segera ATAU jajan yang bukan saja anak kita yang meleleh air liur.. kita yang dewasa pun kecundang juga dengan kesedapan makanan segera dan kenakannya .

 TAHUKAH anda makan segera ini mengandungi campuran pewarna yang sangat bahaya yang akan merosokan sistem imuniti badan anak kita.

TAPI SAYA MAKAN OKE JErrr..

Oke tue tak akan bertahan sampai bila-bila kita tak tahu implikasi kepada kanak-kanak bawah umur yanng makan makanan segera ni..

Akibatnya Anak Anda

Ya,kita tak nak perkara yang SERIUS berlaku dekat anak kita 

Sukar menerima INPUT daripada guru atau pengajar akibat tiada tumpuan
sentiasa lambat dalam melakukan tugasan yang diberi
result peperiksaan jatuh merudum akibat tiada tumpuan dan fahaman
kita sebagai ibubapa pun risan keputusan anak semakin menurun

Nak Bantu Anak Biar Kita Bantu Betul Sediakan Makanan Sihat Untuk Anak Agar Mudah Serap Ilmu nanti

Cikgu Iznan

Apa Penyelesaian Untuk Pemakanan Sihat Untuk Anak Anda ??

iBU BAHAGIA ANAK GEMBIRA

MEMPERKENALKAN SUPLIMEN MINDA dENGAN TEKNOLOGI NANO (kemam bawah lidah)

HAIDER adalah suplimen minda atau makanan tambahan untuk kanak2 & pelajar untuk membantu perkembangan MINDA & EMOSI mereka menjadi lebih baik & sihat


HAIDER boleh diambil seawal 3 Tahun sehingga dewasa 

3 perisa utama

 -Strawberi 

-Oren 

-Vanila

 

SUPLIMEN MINDA YANG BOLEH DIAMBIL SEAWAL 3 TAHUN dengan ekstrak sayuran

Suplimen minda dalam bentuk serbuk yang mudah dibawa dan juga amat disukai oleh kanak-kanak mempunyai pilihan perisa yang sangat menari iaitu STRAWBERI, OREN DAN VANILLA

CARA MAKAN?

Hanya perlu koyak 1 sachet HAIDER dan tuang ke dalam mulut kemam 20 saat mudah kan ??

1 hari
PERubahan awal
1 hari
untuk 1 kotak
1 kotak
MENGANDUNGI 30 SACHET

Mengapa Anda Perlu Teruja Untuk Dapatkan 'HAIDER' ??​

SUPLIMEN MINDA YANG MENGABUNGKAN 3 PERISA UTAMA BAGI MENARIK MINAT ANAK-ANAK UNTUK MAKAN.

kANDUNGAN YANG BAIK UNTUK ANAK ANDA

Bahan-bahan digunakan

Ciri-ciri Yang Menarik

KEBAIKAN & FUNGSI

Wowww..untuk anak anda

KEBAIKAN & FUNGSI

PROSES PENGHASILAN HAIDER KUALITI SANGAT TERJAGA

TESTIMONI DARI IBU BAPA

dapatkan Suplimen MINDA SEKARANG

photo_2019-03-06_16-09-15
photo_2019-03-06_17-11-20

BAYANGKAN JIKA ANDA TIDAK MENGAMBIL KEPUTUSAN SEKARANG?

AMARAN JANGAN DAPATKAN HAIDER JIKA

''Wahh saya BERMINAT untuk dapatkan HAIDER! berapa kos untuk dapatkan HAIDER nei?"

RM 240

Tapi untuk harini potongan RM 240

Mahal lagi laa

Tetapi kali ini pihak HAIDER beri anda diskaun

Serendah RM 88

RM 88.00

dAPATKAN SEGERA !!

sUPLIMEN MINDA HAIDER

*Penghantaran untuk Sabah & Sabah RM5

FAQ

Soalan dan jawapan

Gabungan teknologi NANO dan juga serat sayuran yang membantu penghadaman anak-anak yang sesnsitif dan juga mudah dimakan.

CARA MAKAN?

Hanya perlu koyak 1 sachet HAIDER dan tuang ke dalam mulut kemam 20 saat mudah kan ??

Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-5 hari bekerja

Courier yang digunakan untuk penghantaran POSLAJU dan SKYNET

Anda boleh membuat tempahan melalui online. Mudah sahaja klik butang ‘TEMPAH SEKARANG’ anda akan dibawa ke bahagian maklumat butiran pembayaran

  1. Resit Transfer Online Manual / Mesin Deposit Tunai / Cash Deposit Machine

> Dilarang menyimpan Int3Tree didalam peti sejuk.
> Elakkan terdedah dgn cahaya matahari dan haba yg keterlaluan. Simpan dlm suhu bilik.
> Elakkan makan bersama dgn kafien spt nescafe. Campur dgn susu, boleh.
> Elakkan mengambil minuman bergas.

1 kotak mempunyai 30 sachet dan berat untuk 1 kotak 90g

PERISA

-STAWBERI
-OREN 

-VANILLA